جراحی بینی در آقایان

جراحی بینی در آقایان چگونه انجام میگیرد

جراحی بینی در عصر ما از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی است که که بر روی صورت انجام می شود . با این حال بعضی اشخاص کارشناس و افراد عادی معتقدند که نباید جراحی بینی در آقایان انجام شود . میل به داشتن چهره ای زیبا ، چه در بانوان و چه در آقایان امری طبیعی است و نباید منکر آن شد .

البته جراح بینی ماهر حتماً در حین جراحی در نظر خواهد داشت که جراحی بینی در آقایان و جراحی بینی در بانوان  با یک دیگر تفاوت داشته و در روند جراحی بینی باید رعایت شود .

در دنیای امروز علم پزشکی در جراحی بینی پیشرفت بسیاری داشته است و با ایجاد تکنیک های جدید و ارائه خدمات مطلوب در این زمینه این امکان را فراهم آورده تا همه افراد در هر سن و شرایطی بتواند برای عمل جراحی زیبایی بینی اقدام نمایند .

جراحی بینی در آقایان
جراحی بینی در آقایان

به طور کلی بینی بانوان از آقایان کوچک تر است . آقایان بینی بزرگ تری دارند و ساختمان استخوانی – غضروفی در آقایان محکم تر و پوست روی این ساختمان دارای ضخامت بیشتری است .

تفاوت آناتومی بینی جراحی بینی در آقایان

طول بینی آقایان از خانم ها بلند تر است . زاویه ای که نوک بینی با لب بالا می سازد بین 90 تا 95 درجه است زیرا ، در صورتی که این زاویه بیشتر شود ، فرم بینی به شکل عروسکی در آمده و برای آقایان مناسب نیست ، چرا که فرم مردانه صورت آقایان از بین رفته و مطمئناً خوشایند نبوده و نه تنها چهره شان را زیبا نمی کند ، بلکه باعث بدفرمی صورت شان نیز خواهد شد .

[aparat id=”TpWXz”]

لازم به ذکر است با توجه به نوع ساختمان و ضخامت پوست بینی در آقایان ، دوران نقاهت ، میزان ورم و ترمیم زخم های جراحی بینی در آقایان بیشتر است . در نهایت نتیجه پایانی حاصل از عمل نیز دیرتر قابل رویت خواهد بود .

 

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی –  جراح پلاستیک بینی و صورت

عمل جراحی بینی – جراح بینی گوشتی– جراحی بینی ترمیمی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات

0 0 آرا
Article Rating
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات