جراح بینی خوب در تهران

جراح بینی خوب در تهران

جراح بینی خوب در تهران : جراحی بینی یکی از جراحی های زیبایی شایع برای برطرف نمودن اشکالات و ایجاد یک فرم زیبا در بینی است  که در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در بین مردم شناخته شده است.

یکی از نگرانی های افرادی که دنبال جراحی زیبایی بینی هستند انتخاب یک جراح بینی خوب است. چون با انتخاب یک جراح بینی با تجربه و خوب نتایج خوبی از جراحی بینی حاصل می شود.

دانش و تخصص کافی در این زمینه یکی از معیارهای جراح بینی خوب است.

یک جراح بینی خوب با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارد و پس از بررسی بینی از لحاظ پوست ، استخوان بندی و غضروف باید  تکنیک مورد نظر را برای جراحی بینی انتخاب نموده تا بتواند بهترین نتیجه را از عمل زیبایی بینی دریافت نماید.

 

جراح بینی خوب در تهران

 

قبل از عمل بینی با جراح بینی خود صحبت نموده و مشاوره های لازم را از وی دریافت نمائید.

تعداد زیادی از مراجعین هنگام مشاوره یک عکس از بازیگران یا افراد مشهور را به همراه می آورند و انتظار دارند که بینی آن ها بعد از جراحی بینی شبیه به عکس مورد نظر گردد.

در این  حالت نکات زیر را بخاطر داشته باشید :

فرم و حالت کلی چهره شما با عکسی که همراه دارید تطابق داشته باشد.

جنس و نوع بینی و نیز پوست شما با مدلی که انتظار دارید یکی باشد.

در برخی از موارد مراجعین به دنبال جراح بینی بازیگران هستند  و بر این باورند اگر به این دسته از جراحان بینی مراجعه نمایند حتما می توانند نتیجه دلخواه خود را کسب نموده و فرم بینی شان شبیه به فرم بینی بازیگر مورد نظر شان بشود. در حالی که این باور غلط است و لازم است تا موارد فوق الذکر بررسی گردد.

قیمت جراحی بینی در تهران

هزینه جراحی بینی نه در تهران بلکه همه جا بستگی به تجربه جراح بینی ،  هزینه کلینیک ، میزان درمان ، مراحل و گستردگی آن و دیگر موارد دارد.

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی –  جراح پلاستیک بینی و صورت

عمل جراحی بینی – جراح بینی – جراحی بینی ترمیمی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات