جراحی کردن بینی

: یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی ، جراحی بینی می باشد ک تاثیر فوق العاده در افزایش زیبایی چهره افراد دارد. در اصل بینی در مرکزیت چهره قرار دارد و همین امر باعث می شود تا خوش فرم یا بدفرم بودن بینی ، تاثیر زیادی در چهره داشته باشد . تناسب فرم بینی با دیگر اجزای چهره بسیار مهم است زیرا این امر بر روی زیبایی چهره تاثیرگذار است است . فردی که اقدام به جراحی کردن بینی می کند باید  درک درستی از نتیجه جراحی داشته باشد و به دنبال فرم غیر طبیعی برای بینی نباشد .

جراحی کردن بینی

اهمیت مشاوره

در جلسه مشاوره حتماً در ارتباط با فرم بینی صحبت کنید تا جراح بینی نکته های مورد نیاز را با توجه به نوع بینی تان توضیح دهد . انتخاب یک جراح بینی خوب باعث می شود تا حین جراحی کردن بینی ، عملکرد صحیح بینی حفظ شود و بیمار پس از رینوپلاستی یا جراحی بر روی بینی هیچ گونه عارضه ای نداشته باشد .

تاثیر نوع بینی بر جراحی کردن بینی

بینی گوشتی و بینی استخوانی ، انواع بینی در بین بیماران هستند و در هر فردی شدت گوشتی بودن یا استخوانی بودن بینی متفاوت است . بینی گوشتی دارای محدودیت در فرم دهی بینی است به همین دلیل اکثریت مردم معتقد هستند که نتیجه جراحی بر روی بینی های گوشتی ماندگار نیست ولی اگر بینی توسط یک جراح بینی خوب و ماهر جراحی شود قطعاً نتیجه ماندگاری خواهد داشت زیرا از تکنیک هایی استفاده می شود که جراحی بر روی بینی گوشتی بهترین نتیجه را داشته باشد . برخلاف بینی گوشتی که برای جراحی به فرم طبیعی مناسب است ، بینی استخوانی برای تمامی مدل های بینی اعم از فانتزی ، نیمه فانتزی ، طبیعی ،  فرانسوی و غیره مناسب است .

نکات مراقبتی بعد از جراحی کردن بینی

  • به بینی ضربه ای وارد نشود .
  • بینی را فشار یا ماساژ ندهید .
  • از کمپرس یخ برای رفع کمبودی استفاده کنید .
  • از غذاهای جویدنی دوری کنید و غذاهای نرمی که نیاز به جوییدن ندارند را در برنامه غذایی خود جای دهید .
  • برای رفتن به استخر و شروع هرگونه فعالیت ورزشی با جراح بینی صحبت کنید زیرا میزان بهبود بینی برای شروع فعالیتهای ورزشی مهم است .
  • بهتر است سر در حالت عمودی قرار گیرد و از خم کردن سر پرهیز کنید .
  • هنگام استراحت و خواب نیز سر باید حداقل 30 درجه بالاتر از بدن باشد .

جراحی کردن بینی

هزینه جراحی کردن بینی

برای تعیین هزینه در ابتدا باید بیمار معاینه شود زیرا نوع بینی و میزان پیچیدگی مشکل بینی بر روی تعیین هزینه تاثیردارند . جراح پس از معاینه بیماری و بررسی مشکل بینی ، هزینه عمل کردن بینی را اعلام می کند. هزینه های بیمارستان نیز بخشی ازهزینه نهایی انجام پروسه جراحی بر روی بینی را شامل می شود ، به همین دلیل علاوه بر مطلع شدن از دستمزد جراح بینی باید مطلع شوید که جراح در کدام بیمارستان فعالیت دارد . دکتر بهزاد شهرجردی یکی از بهترین جراحان بینی در شهر تهران هستند که بینی را به بهترین نحو ممکن جراحی می کنند.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه کارهایشان به صفحه رسمی اینستاگرام دکتر شهرجردی مراجعه نمایید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات