بهترین جراح بینی تهران

آیا می دانید بهترین جراح بینی تهران کیست ؟

بهترین جراح بینی تهران : می توان با جراحي بيني مشکلات مختلف بینی مانند بزرگ بودن ، قوز دار بودن ، افتادن نوک بینی ، زیاد بودن فاصله نوک بینی تا صورت ، در رفتن تیغه بینی ، غیر قرینه بودن بینی و دیگر مشکلات بینی را بر طرف کرد.

رینوپلاستی روشی است که با انجام آن شکل ظاهری و عملکرد بینی بهبود پیدا می کند ، در این روش غضروف و استخوان شکل داده می شود.

بسیاری از متقاضیان جراحی بینی یا رینوپلاستی نگران بروز عوارض هستند و به دلیل مشکلاتی که پس از عمل جراحی بینی شنیده اند از اقدام به رینوپلاستی خودداری می کنند.

مشکلاتی چون خونریزی ، عدم تقارن پره های بینی ، آسیب به بافت های داخلی بینی و غیره از رایج ترین عوارض جراحی بینی هستند که در بین مردم بسیار شنیده می شوند .

بروز عوارض به طور کامل بستگی به مهارت جراح بینی دارد و تکنیک او دارد.

اگر جراح بینی هنگام رینوپلاستی تمرکز داشته باشد و به خوبی بداند از چه تکنیکی استفاده کند هیچ گونه آسیبی به بافت های بینی نمی رسد و تنها مشکلات بینی برطرف می شود به همین دلیل در انتخاب جراح بینی دقت بالایی داشته باشید.

بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی چه ویژگی هایی دارد ؟

  • یک جراح بینی خوب ، در جلسه مشاوره با صبر به سوالات بیمار پاسخ داده و چگونگی عمل زیبایی بینی را به دقت توضیح می دهد.
  • بیمار را با واقعیات جراحی رو به رو می کند و از او می خواهد انتظارات نامعقول را از ذهن خود خارج کند.
  • هدف یک جراح بینی خوب ، حفظ سلامت عملکرد بینی و عدم آسیب به عملکرد تنفسی بیمار در عین بهبود ظاهر بینی  وی می باشد.
  • یکی از ویژگی هایی که هر جراح بینی خوب از آن برخوردار است ، وجدان کاری می باشد.

یک جراح با وجدان ، منافع مالی خود را در درجه آخر قرار داده و اولویت کار خود را سلامت و رضایت بیمار قرار می دهد.

  • بهترین جراح بینی ؛ به همه روش های جراحی بینی اعم از جراحی بینی طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی مسلط می باشد و نتایج بسیار مطلوبی برای مراجعین خود به ارمغان می آورد.
  • جراح بینی موظف است در جلسه مشاوره ، حتما بیمار را در جریان اقداماتی که لازم است قبل و بعد از جراحی انجام دهند ، بگذارد.

زیرا رعایت و انجام این اقدامات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در روند جراحی و نتیجه آن ، تاثیر مستقیم خواهد داشت.

  • یک جراح بینی خوب و با تجربه ، علاوه بر این که در رشته خود متخصص و متبحر است ؛ بر علم زیبایی شناسی نیز اشراف دارد و با در نظر گرفتن تناسبات صورت هر فرد اقدام به جراحی می نماید.

انتخاب بهترین جراح بینی

در نظر داشته باشید که در راستای انتخاب بهترین جراح بینی ، افزون بر آن که باید به تحصیلات پزشک توجه کنید ؛ توصیه می شود به مشاهده نمونه کارهای ایشان نیز بپردازید تا از میزان مهارت و تجربه پزشک مورد نظر خود مطلع گردید.

دکتر بهزاد شهرجردی بهترین جراح بینی تهران و از حاذق ترین جراحان بینی در این استان می باشند که در فرم دهی بینی تبحر بالایی دارند ؛ مشاهده نمونه کارهای ایشان مدرکی برای اثبات میزان تبحرشان است.

با بررسی عکس های موجود در گالری تصاویر و پیج اینستاگرام دکتر شهرجردی متخصص جراحی گوش و حلق و بینی تهران ، می توانید با شیوه جراحی ایشان و نتایجی که برای مراجعین محترام شان به ارمغان می آورند ؛ آشنا شوید.

چه افرادی برای جراحی بینی گزینه مناسبی هستند ؟

  • افرادی که داری بینی قوز دار هستند.
  • کسانی که نوک بینی آنها افتادگی دارد.
  • افرادی که بینی گوشتی و پهنی دارند.
  • کسانی که در اثر سانحه دچار شکستگی بینی شده اند.
  • افرادی که دیواره بینی ( سپتوم ) آنها کج است.
  • افرادی که بینی برجسته دارند.
  • کسانی که نوک بینی آنها گرد ، چاق و نامشخص است.

روش های جراحی بینی

جراحی بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود که در ادامه مختصری هر یک را شرح داده ایم.

انجام جراحی بینی به روش باز یا به روش بسته ، بستگی به مشکل بینی و انتخاب جراح بینی دارد.

در جراحی بینی بسته ، برش ها از داخل بینی زده می شود و بعد از جراحی اثری از جای برش بر جای نمی ماند.

در جراحی بینی به روش باز ، علاوه بر آن که از برش های داخلی استفاده می شود ، برشی نیز بر روی کلوملا یا پره بین دو سوراخ بینی زده می شود.

لازم به ذکر است که در جراحی بینی باز ، جراح متخصص بینی تسلط بیشتری به ساختار بینی دارد و راحت تر می تواند مشکل بینی را برطرف نماید.

همچنین در روش رینوپلاستی باز ، احتمال بروز خطا بسیار کمتر از رینوپلاستی بسته است ؛ به همین دلیل اغلب جراحان بینی از روش باز برای جراحی بینی استفاده می کنند.

به طور کلی انتخاب روش جراحی بینی ، بستگی به تشخیص و صلاح جراح بینی دارد ؛ از این رو باید به جراح بینی خود اعتماد کنید و اجازه دهید از روشی استفاده نماید که برای شما که مناسب تر است.

بهترین جراح بینی تهران

انواع مدل های بینی

بینی طبیعی

در بینی های طبیعی هیچ قوسی ایجاد نمی شود و نوک بینی نیز سربالا نخواهد بود. این جراحی بیشتر برای افرادی مناسب است که تنها در صدد برطرف کردن ایرادات بینی خود هستند یا نمی خواهند مشخص باشد که جراحی زیبایی انجام داده اند.

بینی فانتزی

در این نوع بینی فاصله نوک بینی تا لب 100 تا 105 درجه است و پل بینی به منظور ایجاد قوسی زیبا تراشیده می شود. انجام جراحی بینی فانتزی کمی ریسک دار بوده و در صورتی که بینی بیش از حد کوچک یا سربالا شود، ممکن است موجب بروز مشکلات تنفسی و بویایی گردد. حتی در مواردی به دلیل بیش از حد سربالا شدن بینی زیبایی چهره به چالش کشیده شده و فرد اعتماد به نفس خود را از دست می دهد.

بینی نیمه فانتزی

این بینی حالتی ما بین بینی فانتزی و طبیعی را داراست. به این صورت که به اندازه بینی های فانتزی قوس دار نیست اما پل بینی نیز همچون بینی طبیعی صاف نمی باشد.

نکته قابل توجه درباره بینی فانتزی و نیمه فانتزی این است که تنها برای افرادی مناسب می باشد که از بینی استخوانی برخودارند. بینی های گوشتی به دلیل بالا بودن ضخامت پوستشان، برای انجام جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی مناسب نیستند.

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در جلسه مشاوره ، محاسبه شده و به بیمار اطلاع داده می شود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات