بهترین جراح بینی در تهران

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی بینی انتخاب یک جراح زیبایی بینی خوب و متبحر می باشد. افرادی که در تهران زندگی می کنند و به دنبال شناخت ویژگی بهترین جراح بینی در تهران هستند بهتر است با ما تا انتهای این مقاله همراه باشند تا هم با ویژگی های بهترین دکتر بینی تهران آشنا شده و هم اینکه با بهترین و متبحر ترین و مجرب ترین جراح بینی تهران دکتر بهزاد شهرجردی آشنا شوند.

 

 

این که جراح بینی خوب در تهران کدام پزشک است و چگونه می توان بهترین دکتر بینی را انتخاب کرد از دغدغه های افراد متقاضی جراحی کردن بینی است. هزینه عمل دماغ در تهران در برخی از مناطق و کلینیک ها کمی بالاتر می باشد. لذا توصیه می شود برای انتخاب جراح پلاستیک بینی خود دقت لازم را داشته باشید.

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

بهترین دکتر پلاستیک بینی در تهران یا دیگر شهر های ایران کسی است که بتواند جراحی های مرتبط با بینی را با علم و تجربه خود و همچنین با استفاده از متد های نوین و مناسب با کمترین عارضه جانبی انجام دهد و بهترین و خوشنود کننده ترین نتیجه را برای متقاضی خود به دنبال داشته باشد، بدون این که به عملکرد آن آسیبی وارد شود. در عمل های زیبایی بینی فرم و اندازه مناسب بینی به آناتومی صورت بستگی دارد و در هر فرد متفاوت است.

تغییراتی که ممکن است دکتر زیبایی بینی در عمل های جراحی بر روی بینی اعمال نماید شامل باریک شدن نوک بینی ، بزرگ یا کوچک شدن اندازه دماغ ، اصلاح فرم بینی ، سربالا کردن نوک بینی و غیره می باشد. بهترین جراح بینی در تهران باید بتواند با به کارگیری خلاقیت و مهارت خود در زمان عمل زیبایی بینی  تمامی اعمال فوق را بر حسب نیاز پیاده سازی و اعمال نماید.

علاوه بر آن بهترین جراح دماغ مردانه و زنانه باید از صداقت و وجدان کاری بالایی برخوردار باشد تا در اولویت کار های خود ابتدا سلامت بیمار و رضایت او را قرار دهد و سپس به منافع خود نگاه کند. از همین رو توصیه می شود به نکات گفته شده در ادامه دقت بسیار زیادی کنید چرا که افراد بسیار زیادی در این زمینه مشغول هستند و خود را بهترین معرفی می کنند.

 

بهترین جراح بینی تهران - دکتر شهرجردی

 

عدم انتخاب بهترین دکتر بینی در تهران چه پیامدی دارد ؟

جراحی کردن بینی در واقع از رایج ترین عمل های زیبایی است که امروزه بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده است. رینوپلاستی پروسه ای ایمن و کم تهاجم است که برای تمامی افراد قابلیت انجام آن وجود دارد و محدودیت خاصی را برای مراجعین در نظر دارد. تنها موردی که می بایست در عمل زیبایی بینی مد نظر داشته باشید انتخاب بهترین جراح بینی می باشد. در روند اعمال تغییرات بر روی بینی با انتخاب بهترین جراح بینی در تهران می توانید نتیجه نهایی را به درخواست خود بسیار نزدیک کرده و میزان پیامدهای پس از آن را به حداقل برسانید. دکتر با تجربه می تواند از پس تمامی چالش های حین عمل بر بیاید و میزان عوارض بعد از عمل دماغ را به حداقل برساند. بدین ترتیب همواره انجام عمل زیبایی بینی توسط دکتر حاذق نه تنها برای سلامتی فرد دارای اهمیت می باشد بلکه می تواند نتیجه نهایی را بی نقص و کامل به ارمغان آورد.

بهترین دکتر بینی گوشتی

جراحی کردن بینی گوشتی به علت آن که بینی دارای غضروفی ضعیف است و پوست ضخیمی دارد. نیاز به مهارت بیشتری از سوی دکتر دماغ را می طلبد. دکتر بهزاد شهرجردی جزو بهترین جراحان بینی گوشتی در تهران هستند. ایشان در انجام عمل کردن بینی گوشتی و عمل ترمیمی بینی مهارت ویژه ای دارند که در تمامی نمونه کار های ایشان قابل مشاهده می باشد.

 

بهترین جراح بینی استخوانی تهران

انجام عمل دماغ استخوانی به طور کلی ساده تر از جراحی دماغ های گوشتی است. بینی استخوانی دارای پوستی نازک با غضروفی قوی است. این وضعیت منجر می گردد که تا جراح بینی بتواند راحت تر به انجام جراحی دماغ بپردازد و هنر خود را بهتر به نمایش بگذارد. در عمل دماغ غضروفی جراح دماغ  با ایجاد تراش های مناسب می تواند بهترین فرم را به بینی بدهد و نتیجه رضایت بخشی را از جراحی دماغ برای بیمار به ارمغان آورد.

با در نظر گرفتن این موضوع که بینی در مرکز صورت قرار گرفته است. انجام جراحی زیبایی بینی دقت و ظرافت خاصی را می طلبد. تنها مهارت بهترین جراح بینی در تهران یا شهر محل سکونت شما است که می تواند با رفع ایرادات ظاهری بینی ایجاد زیبایی بیشتر ، سبب گردد تا میان بینی و سایر اجزای چهره تناسب مناسبی ایجاد شود. لازم به ذکر است به علت آن که بینی بر روی صورت نسبت به سایر اجزا برجسته است، امکان آسیب پذیری بیشتری دارد. به همین علت احتمال شکستگی آن نسبت به سایر اعضا بیشتر خواهد بود.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

به دلیل مرکز بودن شهر تهران ، بسیاری از متقاضیان عمل رینوپلاستی از شهر های دور و نزدیک برای انجام پروسه مذکور به تهران امده و تمایل دارند توسط بهترین جراح بینی در تهران تحت عمل جراحی قرار گیرند. اگر شما نیز تصوری این چنین دارید و از مزیت های جراحی شدن توسط یک جراح باتجربه و مجرب باخبر هستید توصیه می کنیم این بخش را تا پایان بخوانید.
پرسش اصلی تمامی افراد متقاضی عمل زیبایی بینی این است که از میان این تعداد پزشک و جراح که همه آن ها خود را بهترین می نامند ، چگونه بهترین پزشک را پیدا کنیم؟ افرادی که در شهرهایی به غیر تهران سکونت دارند برای اینکه فاصله بیشتری با تهران دارند و رفت و آمد بسیار سخت است ، می توانند به واسطه صفحات مجازی ، بررسی نمونه کار ها با دکتر مورد نظر خود آشنا شوند. همچنین گاها در برخی از صفحات می توان بازخورد بیماران قبلی و میزان رضایت آن ها را دید و بر اساس آن ها تصمیم درست را گرفت.
اما موضوع همین جا به پایان نمی رسد ، چرا که تنها پیگیری کردن از طریق صفحات مجازی برای اینکه مطمئن شوید انتخابتان درست است کافی نیست. بهترین راهی که شما را از تصمیم گیری درست برای انتخاب و مراجعه به بهترین جراح بینی در تهران مطمئن می سازد ، مراجعه حضوری و ملاقات با پزشک است. در مقالات و گفتگو های حضوری می توانید خیلی از موارد را به طور دقیق تر با بهترین جراح بینی بررسی کنید. پس حتما به صورت حضوری با پزشک خود دیداری داشته باشید و از کسانی که در مطب پزشکتان حضور دارند و بینی خود را عمل کرده اند سوالات خود را بپرسید.

بهترین جراح بینی در تهران

 

خصوصیات بهترین جراح بینی در تهران

انتخاب یک دکتر بینی خوب  از انتخاب های اساسی و سرنوشت ساز در زندگی فرد می باشد و افراد متقاضی عمل زیبایی دماغ  می توانند با توجه به موارد زیر بهترین دکتر دماغ  را انتخاب نمایند.

یک جراح بینی خوب در تهران باید :

  • بهترین جراح بینی در تهران باید سلامت فرد را اولویت کار خود قرار دهد و صرفا به فکر منافع مالی نباشد.
  • توانایی انجام رینوپلاستی روی انواع بینی با مشکلات مختلف را داشته باشد.
  • قدرت تجسم بینی را بعد از رینوپلاستی داشته باشد تا بتواند در مورد نتیجه آن دیدگاه کلی به فرد بدهد.
  • باید با علم زیبایی شناختی آشنا باشد تا بتواند بهترین مدل بینی را با توجه به چهره فرد ایجاد نماید.
  • برای هر بیمار زمان کافی برای معاینه و مشاوره بگذارد و با صبر و حوصله انتظار فرد را از انجام آن گوش کند و با در نظر گرفتن نوع بینی، مدل بینی که متناسب با چهره و نوع بینی است پیشنهاد نماید.
  • جراحی های بینی  موفق و مطلوبی داشته باشد و توانسته باشد رضایت بیماران خود را جلب کرده باشد.
  • جراح زیبایی بینی باید علاوه بر تخصص و تحصیلات و مهارت باید دید هنری نیز داشته باشد.
  • بهترین جراح بینی در تهران باید در مورد اقدامات قبل و مراقبت های پس از جراحی بینی توصیه های لازم را بازگو نماید.
  • افراد با توجه به موارد فوق انتخاب خود را با اعتماد به جراح رینوپلاستی نهایی نمایند چرا که رینوپلاستی موفق در راستای اعتماد به دکتر پلاستیک بینی قرار دارد.

 

بهترین جراح بینی در تهران 3

 

چه افرادی مجاز به انجام رینوپلاستی می باشند ؟

  • افرادی که زائده ای در بینی خود دارند.
  • کسانی که بینی آن ها کج باشد.
  • اشخاصی که بینی آن ها بیش از حد بزرگ یا کوچک است.
  • طبق گفته دکتر شهرجردی بهترین جراح بینی در تهران اشخاصی که یک قوز استخوانی بر روی پل بینی شان وجود دارد.
  • افرادی که پل بینی آن ها پهن است.
  • کسانی که دچار افتادگی نوک بینی هستند.
  • نوک بینی آن ها بیش از حد طبیعی رو به بالا ( اصطلاحا سربالایی ) است.
  • افرادی که سوراخ بینی آن ها بیش از حد بزرگ است.
  • اشخاصی که سوراخ های بینی نامتقارنی دارند.

روش های مورد استفاده بهترین دکتر بینی تهران

رینوپلاستی توسط بهترین جراح بینی در تهران  به دو روش باز و بسته انجام پذیر است که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت. به طور کلی در هر دو متد عمل دماغ  ، برش هایی داخل بینی ایجاد می شود و تنها وجه تمایز آن ها در برشی است که در ناحیه کلوملا ( حد فاصل سوراخ های بینی ) به صورت افقی ایجاد می شود.

تکنیک باز :

در تکنیک باز ، علاوه بر برش های داخل بینی ، برشی در ناحه کلوملا نیز ایجاد می گردد. پس از ایجاد برش در کلوملا بهترین جراح بینی در تهران یا دیگر شهر های ایران  به وسیله ابزاری مخصوص ، پوست بینی را از روی اسکلت بینی بیمار ، جدا کرده و به این ترتیب قادر به مشاهده تمام ساختار بینی خواهد بود.

از این رو به دلیل تسلط بالای وی بر ساختمان بینی ، به راحتی قادر خواهد بود تغییرات لازم را بر روی بینی اعمال نماید. در نتیجه می توان اذعان نمود که عمل زیبایی دماغ ، از دقت بالایی برخوردار بوده و در مواردی که بینی با اشکالات عمده ای اعم از اختلالات مادرزادی ، بد فرمی های ناشی از اصابت ضربه و غیره مواجه باشد و همچنین برای جراحی دماغ های گوشتی و تقویت نوک بینی ، جراحی بینی ترمیمی سایر جراحی های پیچیده بینی ، عمل کردن دماغ به روش باز ارجحیت خواهد داشت.

در تکنیک  باز ، بهترین جراح بینی در تهران به کمک ابزارهای مخصوصی پوست بینی را از طریق برش کلوملا از روی اسکلت بینی بلند نموده و به دلیل اشراف کاملی که روی بینی دارد به سهولت می تواند اقدام به اعمال تغییرات مورد نظر روی بینی نماید. همانطور که گفته شد در این متد ، برش های درون بینی به هیچ عنوان قابل مشاهده نخواهند بود و تنها برشی که شاید در عمل دماغ به روش باز قابل رویت باشد ؛ برش موجود در کلوملای بینی است. در رابطه با جای برش در ناحیه کلوملا باید بگوییم که جای نگرانی نیست و با رعایت مراقبت های توصیه شده توسط بهترین جراح بینی در تهران و استفاده از پمادهای تجویز شده به تدریج از بین رفته و اثری از آن باقی نخواهد ماند.

 

بهترین جراح بینی در تهران

 

تکنیک بسته :

در تکنیک بسته ، برش کلوملا را نخواهیم داشت و تماتم برش ها در داخل بینی ایجاد خواهند شد ، از این رو جای زخم های جراحی به هیچ عنوان مشهود نخواهند بود. لذا با توجه به این که در جراحی کردن بینی با روش باز، هیچ برشی در کلوملای بینی ایجاد نمی شود امکان بلند کردن پوست بینی از روی این بخش از بینی و به تبع آن مشاهده کل ساختار بینی ممکن نخواهد بود و در نتیجه میدان دید جراح زیبایی بینی در روش بسته محدود می باشد. در تکنیک  بسته ، تنها را ه دستیابی بهترین جراح بینی در تهران به ساختار بینی ورود از طریق برش های داخل بینی می باشد. توجه داشته باشید که در این تکنیک به دلیل عدم ایجاد برش کلوملا ، میزان کبودی و تورم ناشی از جراحی نیز بسیار کمتر از عمل دماغ به روش باز می باشد.

در مواردی که اشکالات بینی بسیار جزئی و ناچیز باشد و نیاز به اصلاحات مختصری وجود داشته باشد ، به طور مثال بینی از قوز مختصری برخوردار بوده یا افتادگی خفیفی در نوک بینی آن داشته باشد ؛ جراحی دماغ به روش بسته ، گزینه مناسبی خواهد بود.

بهترین جراح بینی مردانه در تهران

بهترین و مناسب ترین فرم بینی از نظر هر شخصی متفاوت است ، به عنوان مثال برخی از افراد به خصوص آقایان فکر می کنند که فرم فانتزی انتخاب خوبی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی می باشد ، درحالی که این نوع فرم باعث برهم زدن جذابیت و حالت مردانه صورت می شود. از همین رو انتخاب یک جراح بینی خوب که در حوزه عمل بینی آقایان تجربه و مهارت بسیار زیادی داد حائز اهمیت می باشد. چنین دکتر دماغی با توجه به چهره آقایان و علم زیبا شناسی ، فرمی را برای انجام عمل جراحی دماغ انتخاب می کند که باعث افزایش جذابیت چهره آنان شود و عملکرد بینی را با مشکل رو به رو نکند. یافتن بهترین جراح بینی در تهران کار بسیار سخت و دشواری نبوده و تنها نیاز به کمی دقت ، صبر و ریز بینی دارد چرا که شما با مشاهده نمونه کار های دکتر زیبایی بینی مورد نظر خود می توانید میزان تبحر ، تجربه و مهارت او را در عمل کردن بینی مردانه را بشناسید.

 

 

بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

اگر دارای بینی استخوانی یا غضروفی هستید و از فرم بینی خود ناراضی هستید و اکنون به دنبال یک دکتر بینی خوب در شهر تهران هستید ، باید به شما بگویم دکتر بهزاد شهرجردی بهترین جراح بینی در تهران است که در زمینه عمل بینی تبحر ، تجربه  و تخصص بسیار زیادی دارد. همچنین ایشان دارای نمونه کار های زیبا ، با کیفیت و جذاب  بسیار زیادی می باشد که شما عزیزان می توانید برای مشاهده آن ها به قسمت گالری تصاویر یا گالری ویدیو سایت ایشان و یا صفحه رسمی ایشان در اینستاگرام مراجع کنید و آن ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. ایشان با توجه به خصوصیات بینی های استخوانی ، اعم از نازک بودن پوست ، قابل مشاهده بودن تغییرات اعمال شده بر روی بینی بلافاصله بعد از جراحی کردن بینی ، عدم نیاز به پیوند غضروف و گرافت گذاری و غیره عمل جراحی دماغ را به گونه ای انجام می دهند که هیچ گونه عوارض جانبی برای فرد به وجود نیاید. بهترین جراح بینی در تهران با توجه به ویژگی های چهره شما و علم زیبا شناسی ، بهترین و مناسب ترین فرم بینی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

پاسخ دکتر شهرجردی به سوالات شما در مورد جراحی بینی بدون تامپون

بهترین جراح بینی ترمیمی تهران دکتر شهرجردی

با توجه به اینکه بینی ساختار پیچیده و مبهمی دارد و بیمار یک بار به هر دلیلی از نتیجه جراحی خود راضی نبوده ، بهتر است برای بار دوم ، نهایت دقت را در انتخاب بهترین جراح ترمیمی بینی تهران داشته باشد. با توجه به این که پزشکان کمی در حوزه ترمیم بینی فعالیت می کنند ، بهتر است دنبال فردی باشید که از تجربه ، مهارت و سابقه کاری بالا برای انجام این جراحی برخوردار است. برای اینکه در انتخاب بهترین دکتر بینی ترمیمی تهران اشتباه نکنید ، می توانید از نمونه کار های بهترین جراح بینی در تهران که خود انتخاب کرده اید دیدن کنید. همچنین برای کسب اعتماد بیشتر از پزشک خود بخواهید تا در رابطه با روند جراحی و میزان موفقیت عمل صحبت کند. در چنین مواقعی شما می توانید اطلاعات واقعی و دقیقی را به دست آورید. بهتر است به یاد داشته باشید که عمل کردن بینی برای بار دوم یا حتی بیشتر ، نیاز به تجربه ، تکنیک های مخصوص و عملکردی فوق العاده دارد که این موارد تنها از پس بهترین پزشک در این زمینه بر می آید.

لازم به ذکر است در برخی از موارد ، نیاز به انجام جراحی ثانویه نیست ؛ پس در صورتی که شما بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنید می توانید از سایر روش های موجود برای درمان مشکلات خود اطلاع پیدا کنید. پس به خاطر داشته باشید که جراحی ثانویه اولین و آخرین راه پیش روی شما نیست و این را تنها یک پزشک با مسئولیت ، متعهد و مجرب می داند. هر بار که بینی تحت عمل جراحی قرار می گیرد حساسیتش بیشتر می شود و سخت تر می توان تغییرات مورد نیاز را بر روی آن اعمال کرد و نتایج مطلوب دریافت کرد ، پس در انتخاب خود دقت کنید و از پزشکی مجرب کمک بگیرید.

میزان تحصیلات و تخصص جراح رینوپلاستی تا چه میزان اهمیت دارد؟

در حقیقت می توانیم بگویم به روز بودن دکتر دماغ و آشنایی او با تکنیک های نوین جراحی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چرا که این ویژگی ها در نتیجه به دست آمده از جراحی کردن دماغ  تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت. یک جراح زیبایی بینی خبره ، متبحر و کارآزموده باید از علم کافی در زمینه جراحی های زیبایی و درمانی صورت بهرهمند باشد. همچنین بهترین جراح بینی در تهران باید به خوبی با علم زیبا شناسی و آناتومی صورت انسان آشنا باشند تا بتوانند بهترین فرم بینی را برای افراد انتخاب نمایند.

 

 

نحوه استفاده از فضای مجازی برای انتخاب پزشک

یکی از مهم ترین مراحل انتخاب بهترین جراح بینی در تهران  برای انجام عمل رینوپلاستی استفاده از صفحات مجازی برای مشاهده نمونه کار های پزشک و همچنین بررسی سوابق کاری او می باشد. ممکن است در زمان مراجعه به مطب پزشک خود مشاهده کرد باشید که آقایان یا خانم های در پاسخ به این سوال که چگونه با پزشک خود اشنا شده اید پاسخ می دهد در فضا مجازی نمونه کار های وی را مشاهده و پس از بررسی او را انتخاب کرده است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام به زندگی ها افراد کمی را پیدا خواهید کرد که برای انتخاب یک پزشک از دوستان و آشنایان خود کمک گرفته باشند. به لطف فضای مجازی باعث شده در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که باشید بتوانید نمونه کار های یک پزشک را مشاهده و مورد ارزیابی قرار دهید و پس از انتخاب بهترین جراح بینی در تهران برای انجام عمل جراحی به تهران یا شهر مورد نظر خود مراجعه کنید.

به طور کلی می توانیم بگویم فضای مجازی در انتخاب های روز مره ما تاثیرات بسیار زیادی دارد که همین مسئله باعث می شود تا نیاز به افزایش سواد فضای مجازی احساس شود. از آن جایی که تمامی پزشکان و در تمامی صنوف سعی می شود کالا یا خدمات را به بهترین نحوه ممکن عرضه کنند این مسئله وجود دارد تا پزشکان بهترین نمونه کار های خود را در این فضا قرار دهند. به طوری که فردی که در صدد انجام عمل جراحی است ممکن است سریعا شیفته عکس ها شود و به پزشک مراجعه نماید. از همین رو بهتر است به پس از انتخاب بهترین جراح بینی در تهران  به صورت حضوری برای ارزیابی نمونه کار ها به مطب پزشک خود مراجعه نمایید و در این میان به ویژگی های او و نحوه برخوردشان به شما را مورد ارزیابی قرار دهید.

 

بهترین جراح بینی در تهران

 

تعهد و مسئولیت پذیری بهترین جراح بینی در تهران چقدر اهمیت دارد؟

بر اساس تحقیقاتی که از سوی انجمن جراحی زیبایی بریتانیا انجام شده است ، یکی از مهم ترین و اصلی ترین مشخصه هایی که می توانید در بهترین و متبحر ترین جراح زیبایی بینی مشاهده کنید ، تعهد و مسئولیت پذیر بودن پزشک می باشد. ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که با پزشکی بدون تعهد و بی مسئولیت در یک زمینه درمانی خاصی مواجه شده باشید و از این بابت آسیب های فراوانی در زمینه مورد نظر خود تجربه کرده باشید. از همین رو به طور قطعا از نحوه معالجه و حتی نتایج درمان نیز رضایت کافی به دست نیاورده باشید. به طور حتم در صورتی که برای معالجه و درمان نزد بهترین جراح بینی در تهران که متعهد و مجرب است و در زمینه کاری خود مسئولیت پذیر است و در مقابل زیبایی و سلامتی شما احساس تعهد می کند و همچنین همواره در تلاش است تا خدماتی را به شما ارائه دهد که رضایت شما را جلب کند ، بسیار دلپذیر تر و زیبا تر از تجربه ناخوش آیند پزشکان بی مسئولیت می باشد. این افراد به دلیل داشتن حس مسئولیت پذیری و تعهد همواره در تلاش هستند تا خدمات خود را به بهترین نحوه ممکن انجام دهند تا در آخر برای بیمار و حتی مشکلی  به وجود نیاورد. همچنین در صورت بروز مشکل مسئولیت می پذیرید و تلاش می کند تا مشکل به وجود آمده را برطرف کند.

عملکرد حرفه ای

از ویژگی های مهم بهترین جراح بینی در تهران می توان به عملکرد درست و حرفه ای او نیز اشاره کرد. پزشکان حرفه ای برای انجام عمل زیبایی بینی دارای چارچوب و قوانین خاصی هستند و معمولا افرادی را برای انجام جراحی می پذیرند که توانایی بهتر کردن ظاهر آن ها را داشته باشد. معمولا شما در زمان جستجو پزشکی را نخواهید یافت که وی فردی را که بدون انجام عمل زیبایی بینی و ظاهری زیبا دارد را عمل کرده و باعث شود تا نتایج جراحی نسبت به شرایط اولیه دچار نزول شده باشد.

مهم ترین مراقبت های بعد از رینوپلاستی از زبان بهترین جراح بینی در تهران

جهت کاهش میزان تورم پس از رینوپلاستی همواره همگی استرس و واهمه دارند که نکنه این عارضه باقی بماند و از میان نرود. از همین رو بهترین دکتر  بینی در تهران به بیماران خود توصیه می کند که بعد از اتمام روند در منزل سر خود را به مدت زمان طولانی پایین نگه ندارند و در مواقع خواب و استراحت از چند بالش برای بالا نگهداشتن سر از بدن استفاده کنند. طبق گفته های بهترین جراح بینی در تهران ، در مواردی که فرد به حمام می رود بهتر است از دمای بالای آب استفاده نکند که موجب افزایش احتمال خونریزی در بینی نشود. از برخورد هر نوع جسمی با فرم جدید بینی جدا خودداری کنید که می تواند نتیجه نهایی جراحی را دستخوش تغییر کند.

یکسال پس از جراحی ترمیمی بینی برای مراجعه کننده عزیز از اصفهان

 

بهترین جراح بینی گوشتی

بینی گوشتی یکی از انواع بینی هایی است که به دلیل ویژگی های خاصی که در چارچوب استخوانی و غضروفی آن وجود دارد ، فرایند جراحی پر چالش تری را می طلبد و به تبع آن ، برای دستیابی به نتیجه ای چشم نواز و رضایت بخش ، لازم است انجام آن به دست یک جراح بینی گوشتی حاذق سپرده شود. بینی های گوشتی به داشتن پوست ضخیم و چارچوب غضروفی ضعیف شهرت دارند و این ویژگی ها در واقع نقاط ضعفی محسوب می شوند که جراح ، در طول عمل و روبرو شدن با اسکلت بینی ، باید چالش های آن را مدیریت کند. زمانی که بهترین دکتر عمل بینی ، بافت غضروفی و استخوانی بینی را در طول عمل به بهترین شکل فرم می دهد ، پوست ضخیم بینی گوشتی ، مانند یک پوشش ضخیم ، روی این زیبایی را می پوشاند. بنابراین در برخی مواقع زمانی که پزشک تشخیص دهد که این ویژگی پوست ، بعنوان یک نقطه ضعف ، از کیفیت نتیجه جراحی ، خواهد کاست ، تکنیک هایی را به کار می گیرد تا تغییراتی را در ضخامت پوست ایجاد کرده و کیفیت آن را بهبود بخشد.
علاوه بر این ، همانطور که پیشتر اشاره شد ، بینی های گوشتی اغلب دارای بافت غضروفی ضعیفی هستند. جراح بینی خوب در صورت نیاز ، تکنیک گرافت غضروف را برای تقویت چارچوب غضروفی بینی مورد استفاده قرار می دهد تا بینی بتواند بعد از جراحی ، نتیجه به دست آمده را به شکلی ماندگار ، حفظ کند. غضروف مورد نیاز برای اجرای این تکنیک ، اغلب از سپتوم بینی ، گوش یا دنده تهیه می شود.
نکته دیگری که جراح بینی گوشتی به بیمار خود گوشزد می کند این است که با توجه به مقاوم بودن ورم در برابر فروکش کردن خصوصاً در بینی های گوشتی و علی الخصوص در نوک بینی ، لازم است بیماران دارنده بینی های گوشتی برای مشاهده نتیجه عمل خود ، اندکی صبر و حوصله بیشتر به خرج دهند چراکه مدت زمان مورد نیاز برای از بین رفتن کامل ورم در این نوع بینی ها ، اندکی طولانی تر است.

هزینه دریافتی بهترین جراح بینی تهران

هر پزشکی بر اساس دانش ، مهارت ، سابقه کار هزینه ای را به عنوان دستمزد برای انجام عمل زیبایی بینی تعیین می کند که بر اساس فرم بینی و مشکلاتی که در بینی وجود دارد و نیاز است طی عمل جراحی آن ها را برطرف کرد ، این هزینه افزایش پیدا می کند. اما بهتر است بدانید که هزینه پرداختی شما به بیمارستان به طور کامل به دستمزد پزشک تعلق ندارد و بیمارستان و متخصص بیهوشی و غیره نیز در هزینه دریافتی تاثیر می گذارند.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات

0 0 آرا
Article Rating
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات