جراح بینی تهران

درباره جراح بینی تهران

جراحي بيني یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی به شمار می آید ، متقاضیان عمل زیبایی بینی اکثرا به دنبال جواب این سوال هستند که بهترین جراح بینی تهران کیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ ما سعی می کنیم ویژگی های یک جراح خوب بینی را ذکر کنیم.

بهترین جراح بینی تهران چه کسی است ؟

جراح بینی ای که با توجه به تخصص و مهارت خود می تواند روی نتیجه عمل بینی تاثیر مثبت بگذارد را می توان به عنوان بهترین جراح بینی در نظر گرفت.

در هنگام عمل بینی ، ظاهر و اندازه بینی با توجه به استخوان بندی صورت ، دچار تغییر می شود.

طی این تغییرات ، متوجه باریک شدن نوک بینی و بخش های بالایی ، بزرگ یا کوچک شدن کل بینی می شویم.

با چه راه کارهایی به یک جراحی  بینی موفق و خوب دست یابیم ؟

مصاحبه ، معاینه و مشاوره با بیمار قدم های اصلی آماده شدن بیمار برای عمل جراحی زیبایی بینی است.

در جلسه مشاوره با شنیدن نظرات مراجعه کننده، مدل بینی درخواستی وی متناسب با ویژگی های صورت شخص بهترین گزینه برای بیمار انتخاب می شود.

ویژگی جراح بینی خوب

  • داشتن توجه کافی به تناسب بینی و آناتومی صورت
  • تغییر شکل بینی همراه با حفظ فرایند تنفسی
  • یک جراح خوب می تواند هر نوع  بینی با شرایط مختلف را با موفقیت کامل جراحی کند.
  • توجه کافی به سلیقه و خواسته بیمار
  • سلامت و منفعت بیمار را در اولویت قرار دهد
  • با صداقت کامل با بیمار برخود کند
  • کاهش ریسک جراحی

انتخاب یک جراح بینی متخصص و برجسته که اصول و استاندارهای ایمنی مناسب را حفظ کند ، می تواند احتمال ایجاد عفونت، ایجاد حفره و عوارض دیگر را کاهش دهد و جراحی بینی رضایت بخشی را در پی داشته باشد.

لزوم انتخاب بهترین جراح بینی

انتخاب جراح بینی خوب ، برای تمامی متقاضیان جراح بینی کار دشواری است ؛ زیرا امروزه جراحان بسیار زیادی در زمینه جراحی بینی فعالیت می کنند و همین امر منجربه دشواری انتخاب بهترین جراح بینی می شود.

دقت داشته باشید که هر جراح بینی ، سبک منحصر به فرد خود را دارد ؛ به طور مثال برخی از جراحان بینی با جراحی بینی فانتزی موافق نیستند و بیماری که بینی فانتزی بخواهد را پذیرش نمی کنند.

بنابراین در انتخاب جراح بینی ، بسیار دقت کنید تا جراحی بینی ای را انتخاب کنید که وجدان کاری و صداقت داشته باشد تا منفعت خود را در نظر نگیرد و هرچه به صلاح بیمار است را به او بگوید.

انتخاب یک جراح بینی خوب ، منجربه کسب یک نتیجه ایده آل از جراحی بینی می شود و بیمار پس از رینوپلاستی هیچ گونه نارضایتی نخواهد داشت.

مهم ترین دلیل افراد برای انجام جراحی زیبایی بینی ، بهبود فرم ظاهری بینی می باشد به همین دلیل جراح بینی باید بتواند به خوبی بینی را فرم دهد.

برای فرم دهی بینی ، بیمار و جراح بینی باید به طور دقیق با یکدیگر صحبت کنند.

جراح بینی ، با توجه به نوع بینی بیمار ؛ بهترین فرم برای بینی را پیشنهاد می دهد و بیمار نیز با توجه به سلیقه شخصی خود ، فرم ایده آل خود را به جراح می گوید.

در نتیجه جراح ، تصمیم می گیرد که فرم بینی باید چگونه باشد تا فرد نیز از نتیجه رینوپلاستی راضی باشد.

جراح بینی تهران

چگونه مجرب ترین جراح بینی تهران را بشناسیم ؟

یکی از راه های شناخت جراح بینی خوب ، مشاهده بیمارهای جراح بینی مورد نظر پس از عمل بینی است.

همچنین با پرسش و پاسخ از بیماران می توان به مهارت جراح بینی مورد نظر پی برد.

جراحی زیبایی بینی به فرد کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه مشکلات بینی خود را رفع کند.

جراحی زیبایی بینی باعث افزایش اعتماد به نفس شخص می شود در صورتی که این جراحی مهم را به دست فردی متبحر و متخصص انجام شود که در عین افزایش زیبایی بینی ، عملکرد بینی آسیب نبیند.

برای مشاهده نمونه کار دکتر بهزاد شهرجردی می توانید به گالری تصویر در سایت و صفحه رسمی اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.

انتخاب جراح بینی

انتخاب جراح بینی یکی از مهم ترین اقداماتی است که متقاضی جراحی بینی باید انجام دهد .

برای کسب نتیجه رضایتمند نیاز است تا افراد یک جراح بینی خوب را انتخاب کنند.

میزان مهارت جراح بینی اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا عدم بروز عوارض یا بروز عوارض به طور کامل بستگی به مهارت و توانایی جراح بینی دارد.

برای انتخاب جراح بینی می توانید از آشنایان یا افرادی که جراحي بيني انجام داده اند سوال کنید زیرا آن ها تجربه انتخاب جراح بینی را داشته اند و بیشتر از فردی که برای اولین می خواهد اقدام به جراحی بینی کند ، جراحان بینی را می شناسند.

همچنین با جستجو در مرورگرهای اینترنتی و صفحات مجازی چون اینستاگرام به راحتی می توانید درباره جراحان بینی تحقیق کنید و با مشاهده نمونه کارها میزان مهارت آن ها را تا حدودی تشخیص دهید.

در انتخاب جراح بینی دقت بسیار زیادی داشته باشید زیرا نتیجه جراحی بینی بستگی به مهارت جراح بینی دارد.

در کلان شهری چون تهران انتخاب جراح بینی تهران کمی دشوارتر خواهد بود زیرا جراحان بسیاری وجود دارند که مهارت بالایی دارند ، در چنین مواقعی بیماران با توجه به دستمزد جراح بینی و میزان علاقه به نمونه کارهای جراح بینی می توانند جراح بینی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اقدامات قبل از جراحی بینی

  • آسپرین و داروهای مشابه آن سبب افزایش ریسک خونریزی می شوند ، از این رو باید از مصرف این قبیل داروها از 2 هفته قبل از عمل بینی خودداری نمود.
  • در صورت ابتلا به سرماخوردگی حتما به پزشک خود اطلاع دهید ، چرا که در این صورت انجام جراحی بینی تا پایان بهبودی به تعویق خواهد افتاد.
  • افراد از دو هفته قبل از عمل بینی نباید سیگار بکشند و الکل بنوشند ، زیرا سیگار و الکل سبب گشاد شدن رگ های خونی و بروز اشکال در جراحی می شود.
  • متقاضیان جراحی بینی از 8 ساعت قبل از عمل ، نباید چیزی خورده یا بنوشند ، چرا که اگر معده در حین جراحی پر باشد ممکن است که محتوای آن به مجرای بینی برگشته و فرد را در معرض خطر قرار دهد.
  • قبل از روز جراحی ، افراد باید سابقه بیماری های خود و همچنین مصارف دارویی و حساسیت های دارویی خود را به جراح معالج شان اطلاع دهند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی

  • پانسمانی که بر روی بینی قرار داده می شود باید به مدت یک هفته الی 10 روز بر روی بینی بماند و در این مدت نباید خیس و مرطوب شود ، لذا تا پایان این بازه زمانی افراد مجاز به استحمام نمی باشند و در صورت نیاز ضروری به حمام کردن باید از گردن به پایین خود را شستشو دهند.
  • طی ساعت اولیه پس از جراحی بینی ، بهتر است افراد از کمپرس یخ استفاده کنند تا بدین ترتیب تورم و کبودی ناشی از عمل را کاهش دهند.
  • تا چند هفته بعد از عمل بینی افراد باید روزانه چندین بار بینی خود را با محلول مخصوص ، شستشو دهند.
  • حداقل تا دو هفته بعد از عمل بینی ، می بایست سعی کنند از تخلیه شدید و با فشار ترشحات داخل بینی اجتناب نمایند.
  • در هفته های اول بعد از عمل بینی باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری نمایند.

سایر مراقبت های بعد از جراحی بینی

  • طی هفته های اول بعد از جراحی بینی ، باید هنگام خواب به شکل طاقباز بخوابند و به هیچ وجه بر روی شکم یا پهلو نخوابند ؛ جهت جلوگیری از تشدید تورم نیز می بایست در زمان خواب سر آن ها بالاتر از حد بدن شان باشد ، لذا باید چند بالش زیر سر خود بگذارند.
  • تا 3 ماه بعد از عمل بینی ، باید از فعالیت بدنی شدید و ورزش های سنگین خودداری کنند.
  • در روزهای اول ( معمولا تا روز چهارم ) بعد از جراحی بینی باید از خوردن غذاهایی که به جویدن طولانی نیاز دارند ، پرهیز کنند و غذاهای نرم و رقیق میل کنند و پس از این بازه زمانی خوردن مواد غذایی معمول ، بلامانع است.
  • افرادی که عمل بینی انجام داده اند باید توجه داشته باشند که مصرف نمک موجب افزایش تورم بینی می شود ؛ بنابراین باید از خوردن نمک تا چند وقت بعد از جراحی اجتناب کنند.
  • طی هفته اول بعد از عمل بینی باید از حرکات سنگین صورت خودداری شود ، از این رو افراد در هنگام عطسه باید دهان خود را باز نگاه دارند و از خندیدن زیاد و صحبت کردن طولانی پرهیز نمایند.

جراح بینی تهران

چه سنی برای جراحی بینی مناسب است ؟

افرادی که تصمیم به انجام جراحی بینی می گیرند ، باید رشد جسمانی یا به عبارتی دوره بلوغ آن ها به اتمام رسیده باشد.

لازم به ذکر است که تا پایان فرآیند بلوغ ، رشد بینی ادامه دارد ؛ از این رو چنانچه پیش از اتمام بلوغ ، جراحی بینی انجام پذیرد ، نتیجه کسب شده در دراز مدت دستخوش تغییراتی واقع شده و فرد ملزم به انجام جراحی مجدد می گردد.

آیا افراد مسن کاندید مناسبی برای جراحی بینی هستند ؟

با افزایش سن ؛ نسوج بینی ، سست شده و در نتیجه نوک بینی دچار افتادگی می شود.

این اتفاق ، علاوه بر تاثیر سوئی که بر ظاهر بینی می گذارد ؛ مکانیزم تنفسی را نیز تحت الشعاع قرار داده و عملکرد بینی را با اختلال مواجه می سازد.

از این رو جراحی بینی در افراد مسن ؛ علاوه بر بهبود فرم بینی و حالت چهره ، می تواند به بهبود عملکرد تنفسی نیز منتج شود.

آیا جای برش های جراحی بینی باقی می ماند ؟

در جراحی پلاستیک بینی ؛ برش های جراحی ، عموما در داخل بینی لحاظ می شوند و در صورتی که جراح به منظور اعمال اصلاحات بر روی بینی ، در قسمت کلوملا ( ناحیه بین سوراخ های بینی ) برشی ایجاد کرده باشد ؛ تنها جای این برش تا مدتی بعد از جراحی بینی مشخص خواهد بود که آن هم با رعایت اصولی مراقبت های بعد از جراحی بینی ، به مرور زمان کمرنگ شده و از بین می رود.

آیا جراحی بینی با لیزر امکان پذیر است ؟

اگر چه در حال حاضر ، لیزر در بسیاری از اعمال جراحی نقشی اساسی ایفاء می کند ؛ اما باید خطر نشان نمود که این تکنولوژی در جراحی پلاستیک بینی نقشی ندارد ، لذا به جرأت می توان گفت که ” جراحی بینی با لیزر ” صرفا جنبه تبلیغاتی دارد.

آیا جراحی بینی عوارض دارد ؟

عوارض حاصل از جراحی بینی ، یکی از مهم ترین مسائلی است که برای متقاضیان جراحی بینی بسیار حائر اهمیت است.

بروز عوارض بعد از رینوپلاستی ، به طور مستقیم با مهارت جراح بینی ارتباط دارد.

جراح بینی ، اگر وضعیت بیمار را به خوبی بررسی کند و تمام نکات مورد نیاز را به بیمار گوشزد کند ؛ هیچ گونه مشکل یا اختلالی به وجود نمی آید.

بنابراین در انتخاب جراح بینی دقت کنید تا دچار هیچ گونه عوارض یا نارضایتی از جراحی بینی نشوید.

هزینه جراحی بینی

عوامل متعددی در تعیین هزینه جراحی بینی دخیل هستند ؛ در نتیجه بیمار برای آگاهی از هزینه این عمل جراحی به مطب پزشک متخصص مراجعه نماید.

بهتر است هنگام انتخاب جراح بینی به میزان مهارت او توجه بیشتری داشته باشید زیرا یک اشتباه کوچک در عمل جراحی بینی منجربه بروز عوارض می شود و بیمار برای برطرف کردن عوارض به وجود آمده باید به طور مجدد هزینه پرداخت کند و جراحی بینی ترمیمی انجام دهد.

دکتر بهزاد شهرجردی یکی از بهترین جراحان بینی در شهر تهران هستند که با توجه به مهارت بالایی که دارند به خوبی و مطابق با خواسته بیمار ، بینی را جراحی می کنند.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات