روش جدید عمل بینی

میل به زیبایی بیشتر یک حس کاملاً غریزی است که در تمام افراد وجود دارد ، به همین دلیل در راستای افزایش چهره ، جراحی ها و راهکارهای زیادی ابداع شده است. یکی از پر رونق ترین جراحی های زیبایی ، جراحی مرتبط به بینی می باشد ولی به دلیل ترس از تیغ جراحی ، خیلی از مردم حاضر نیستند جراحی بینی انجام دهند . این عمل دارای روش های متفاوتی می باشد که ما در این مقاله قصد داریم شما را با روش جدید عمل بینی آشنا کنیم. اما قبل از هر چیزی بهتر است با روش های که هیچ اثری ندارند اما افراد آن را انجام می دهند آشنا شویم.

روش جدیدعمل بینی

روش های قدیمی یا روش جدید عمل بینی

اینگونه افراد به دنبال روش دیگری برای تغییر فرم بینی هستند و در ابتدا به سم جراحی بینی با لیزرت روش های طبیعی و کم تهاجمی می روند . شاید شما نیز شنیده باشید که آبلیمو در سوزاندن چربی بینی تاثیر دارد و همین امر منجربه کوچک شدن بینی می شود !!!! از دیگر روش های طبیعی کوچک کردن بینی می توان به استفاده از عسل ، دستگاه بخور و غیره اشاره کرد . قطعاً موارد ذکر شده نیز خواص درمانی دارند اما بینی جزو مواردی نیست که بتوانیم از روش هایی چون آبلیمو یا عسل برای تغییر فرم آن استفاده کنیم . برای تغییر فرم بینی نیاز است که اسکلت و غضزوف بینی ، تراشیده شود تا فرم زیبایی داشته باشد .

لیزر روش جدید عمل بینی

جراحی کردن بینی یک روش کاملاً تهاجمی است که برای فرم دهی و تغییر ساختار بینی استفاده می شود و از دو تکنیک باز و بسته برای آن استفاده می شود . این روز ها عنوان دیگری با انجام جراحی زیبایی دماغ با لیزر نیز شنیده می شود که متقاضیان بسیار زیادی دارد  و به عنوان روش جدید عمل بینی نیز شناخته می شود. افرادی که فرم دهی با لیزر را ترویج می دهند ، ادعا دارند که این روش کاملاً بدون درد و خونریزی است و بهترین نتیجه را دارد .

انجام جراحی با لیزر توسط هیچ جراح تایید نمی شود زیرا تغییر اسکلت بینی با لیزر امکانپذیر نیست و لیزر قادر به تراش دادن اسکلت بینی نمی باشد . برای اینکه جراح بتواند تغییرات موردنیاز را اعمال کند باید به اسکلت بینی دسترسی داشته باشد و تنها راه دسترسی به اسکلت بینی ، زدن برش در داخل یا سطح بینی است . در نتیجه انجام جراحی بدون برش امکانپذیر نیست .

روش جدیدعمل بینی

روش جدیدعمل بینی یا قدیمی مسئله این است ؟؟؟

در روش باز بر روی ستون بین دو پره بینی یا همان کلوملا برشی زده می شود تا پوست بینی از ساختار بینی جدا شود ، در روش بسته نیز برش های موردنیاز ازداخل بینی زده می شود. مزیت جراحی کردن بینی به روش بسته عدم وجود بخیه بر سطح بینی است .

جراحی بینی به روش باز رایج تر است زیرا احتمال بروز خطا در این روش بسیار کم است و جراحی بسته بینی دارای ریسک بیشتری است. در جراحی به روش بسته ، جراح دید مستقیم به ساختار بینی ندارد و همین موضوع احتمال بروز عوارض را افزایش می دهد ولی در روش بسته به دلیل جدا شدن پوست از بینی ، جراح بینی دید و کنترل مستقیم دارد در نتیجه احتمال بروز عارضه کاهش می یابد.

در انتخاب روش عمل جراحی به جراح بینی خود اعتماد کنید زیرا با توجه به مشکلی که باید بهبود یابد ، بهترین روش را برای رینوپلاستی انتخاب می کند.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات