جراحی بینی در افراد مسن

جراحی بینی در افراد مسن

جراحی زیبایی بینی ، در حال حاضر از شایع ترین و رایج ترین نوع عمل زیبایی در دنیای بشر به حساب می آید . افراد در هر سن و سالی که باشند ، ممکن است تا برای انجام جراحی بینی از خود تمایل نشان بدهند .امکان انجام  جراحی بینی در افراد مسن نیز از مواردی است که ممکن است تا برای متقاضیان سوال ایجاد نماید .

جراحی بینی در افراد مسن

در صورتی که بخواهیم از جراحی بینی در افراد مسن نتیجه ی مطلوبی را دریافت کنیم ، حوصله و صبر بیشتر را از سوی جراح بینی و فردی که قرار است تا تحت جراحی زیبایی بینی قرار بگیرد ، می طلبد .

در ضمن لازم به ذکر است که با توجه به این که تعداد افراد مسنی که متقاضی عمل جراحی بینی هستند روز به روز در حال افزایش است ، علم پزشکی نیز در پی همین موضوع تکنیک های نوینی را ایجاد نموده و پیشرفتی خوب در این زمینه داشته است .

در حالت عادی ، در افراد خردسال نوک بینی به سمت بالا و پشت آن دارای قوسی مقعر است و این در حالی است که در افراد مسن سر بینی به سمت پایین و دچار افتادگی است و پشت بینی نیز محدب می باشد و دارای قوز می باشد . همچنین لازم است بدانیم که این تغییر حالت در افراد متفاوت است و شرایط برای همه یکسان نیست .

میزان الاستیته بودن پوست با افزایش سن در انسان رابطه ی عکس دارد ، هر چه میزان سن افزایش یابد ، الاستیتگی در پوست کم تر می شود . با افزایش سن ، پوست نوک بینی ضخیم تر می شود . این موارد منجر می گردد تا نوک بینی دچار افتادگی شود و میزان تمایل برای  جراحی بینی در افراد مسن بیشتر بشود .

در پایان نیز برای انجام جراحی بینی در افراد مسن لازم است تا پزشک سلامتی فرد را تایید نماید .

لازم به ذکر است که دوران نقاهت جراحی بینی در افراد مسن ، کمی بیشتر از دیگر افراد است .

 

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی –  جراح پلاستیک بینی و صورت

عمل بینی – جراح بینی – جراحی بینی ترمیمی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات

0 0 آرا
Article Rating
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات