جراحی بینی در بانوان

جراحی بینی در بانوان

بر اساس آمار و تحقیقات صورت گرفته در رابطه با جراحی های زیبایی ، حدود ده تا پانزده درصد از خانم ها حداقل یکی از عمل های زیبایی را انجام می دهند . جراحی بینی در بانوان از عمل های زیبایی پر طرفدار می باشد .

جراحی بینی در بانوان

طبق آمار و ارقام موجود اکثراً دختران مجرد که سن شان کم تر از 25 سال است ، جراحی بینی انجام داده اند . لازم به ذکر است ، این آمار به این معنا نیست که جراحی بینی در بانوان متاهل و مسن صورت نگرفته باشد . همان طور که در مقاله های قبل توضیح دادیم ، که عمل بینی در افراد مسن نیز ، در صورتی که پزشک ایشان سلامتی وی را تایید نماید و در نهایت با مشاوره یک متخصص قلب جراحی بینی امکان پذیر است .

جراحی بینی در بانوان یک سری حساسیت های خاص خود را دارد ، که در ادامه مطلب به شرح آن می پردازیم . این حساسیت و باید و نباید ها بر اساس علم زیباشناسی است که امروزه در علم پزشکی و جراحی های زیبایی به کار گرفته می شود  . چند نمونه از این موارد به شرح زیر است :

در بانوان یک قوس مقعر در پشت بینی شان وجود دارد .

زاویه ای که لب بالا با نوک بینی می سازد بین 90 تا 105 درجه متغیر است و هر چه میزان این زاویه به 105 درجه نزدیک شود ، فرم بینی عروسکی تر خواهد بود .

[aparat id=”4lZfE”]

جراحی بینی در بانوان و توجه به زیبا تر شدن آن ها پس از جراحی بینی بسیار مهم است ، چرا که میل به زیبا تر شدن در بانوان یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است و در صورتی که نتیجه مورد نظر را از جراحی بینی دریافت نکنند ، اثر سو در روحیه و اعتماد به نفس شان خواهد داشت .

 

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی –  جراح پلاستیک بینی و صورت

عمل جراحی بینی – جراح بینی – جراحی بینی ترمیمی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات

0 0 آرا
Article Rating
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات