قیمت جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و طرفداران آن روز به روز در حال افزایش می باشند. جراحی بینی با هدف رفع ایرادات ظاهری بینی در عین حفظ عملکرد تنفسی بینی انجام می گیرد. افراد در طبقات مختلفی برای انجام این فرایند اقدام می نمایند که باید گفت که قیمت جراحی بینی به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت و فاکتورهای زیادی در هزینه های آن موثر می باشد.

افراد به دنبال عمل بینی با قیمت مناسب هستند، به طور کلی هزینه عمل کردن بینی کاملا فردی و مختص به همان شخص می باشد نوع و ساختار بینی افراد با هم متفاوت است، همچنین میزان ایراد بینی و انتظار فرد از رینوپلاستی از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد.

 

قیمت جراحی بینی

 

نتیجه جراحی زیبایی بینی به تجربه جراح بینی و کیفیت کار ایشان بستگی خواهد داشت که این ها فاکتورهایی برای افزایش یا کاهش هزینه عمل بینی می باشند. ویزگی و خصوصیات بینی و چهره افراد با هم متفاوت است و این موضوع در جلسه مشاوره حضوری با جراح بینی مورد بررسی قرار می گیرد.

برای اینکه فرم بینی زیبا گردد باید با سایر اجزای چهره هماهنگی داشته باشد. جراح بینی با در نظر گرفتن موارد فوق و اینکه انتظار فرد از جراحی بینی چیست ؟ ، قیمت جراحی بینی را حدودی تخمین می زند و فرد اعلام خواهد نمود.

هزینه های جانبی جراحی بینی در تهران

  • دستمزد متخصص بیهوشی
  • دستمزد جراح بینی
  • هزینه بیمارستان و تکنسین ها
  • داروهای استفاده شده

موارد تاثیر گذار بر مقدار تعرفه جراحی زیبایی بینی

  • محل زندگی
  • میزان پیچیدگی جراحی بینی
  • تخصص جراحی بینی

به عنوان مثال می توان گفت که چنانچه فرم بینی اگر فرم بینی احتیاج به تغییر زیادی نداشته باشد زمان بسیار کمتری در مقایسه با فردی که فرم بینی اش کامل تغییر می کند، صرف خواهد شد، در نتیجه هزینه عمل زیبایی کمتر خواهد شد.

افراد برای رسیدن به نتایج مطلوب و مورد رضایت باید به جراح بینی خوب و باتجربه مراجعه نمایند تا نتیجه دلخواه و بدون عارضه ای را برای خود ایجاد نمایند. تجربه و مهارت جراح بینی در هزینه عمل بینی تاثیر گذار می باشد، جراح زیبایی بینی با تجربه نسبت به جراح کم تجربه، هزینه بیشتری را مطالبه خواهد نمود.

قیمت عمل بینی ترمیمی در سال 1402

برخی از افراد بنا بر دلیل مختلفی از قبیل نارضایتی از فرم بینی ، بد فرم شدن بینی یا اصابت ضربه به بینی نیاز دارند تا مجددا عمل زیبایی بینی انجام دهند. گاها دلیل آن زیبایی بوده و گاها در عمل اول مشکلات تنفسی جدی به وجود می آید. در عمل ترمیمی بینی یا روتوش بینی نیاز به زمان بیشتری برای رو به رو شدن با چالش های ترمیم بینی است. علاوه بر آن در این جراحی نیاز به گرافت گذاری یا استفاده از غضروف می باشد که به همین دلیل هزینه ها کمی بیشتر می شود. اگر جراح دیگری عمل دوم را انجام دهد ، به طور معمول هزینه بیشتری را از جراح بینی اولیه شما دریافت می کند چرا که این جراحی پیچیدگی بیشتری به همراه دارد.

به طور معمول میانگین هزینه عمل بینی ترمیمی در سال 1402 و در تهران 1.5 تا 2 برابر قیمت عمل اولیه بینی است.

قیمت عمل بینی در سال 1402  در بیمارستان های دولتی و خصوصی

هزینه جراحی کردن بینی در بیمارستان های دولتی نسبت به کلینک های خصوصی کمی پایین تر است. در جلسات مشاوره برای کسب اطلاع بیشتر از هزینه جراحی بینی حتما با پزشک خود درباره محل عمل جراحی صحبت کنید. البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که معمولا در کلینیک های خصوصی روند کار خیلی سریع تر پیش رفته و معطلی برای عمل جراحی کمتر خواهد بود.

آیا بیمه هزینه های عمل بینی را پوشش می دهد ؟

عمل بینی نوعی عمل زیبایی بوده که هیچ کدام یک از شرکت های بیمه آن را پوشش نمی دهد. به همین دلیل باید تمامی هزینه های جراحی و هزینه های اضافی را خودتان پرداخت کنید. اما در صورتی که هدف شما از انجام آن زیبایی نبوده و برای رفع مشکلات تنفسی آن را انجام می دهید می توانید بخشی از هزینه ها را از بیمه دریافت کنید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات