ورم بینی گوشتی بعد از جراحی

ورم بینی گوشتی بعد از جراحی

افرادی که پوست بینی ضخیمی دارند، دارای بینی های گوشتی و پهن می باشند. این افراد بعد از اینکه تحت جراحی بینی قرار گرفتند، موضوع ورم بینی گوشتی بعد از جراحی ، آنها را نگران می سازد. ورم بینی های گوشتی با در نظر گرفتن ضخامت پوست نسبت به بینی های استخوانی بیشتر خواهد بود. کلیه افراد بعد از عمل بینی به دنبال راه حلی می گردند که این مشکل را هر چه سریعتر برطرف نمایند.

نکاتی پیرامون ورم بینی گوشتی بعد از جراحی

ضخامت و جنس پوست جزء عواملی هستند که روی نتیجه جراحی بینی بسیار تاثیر گذار خواهند بود. جراح بینی طی جراحی بینی گوشتی ، غضروف و استخوان بینی را با به کار گیری الگوهای متفاوت تغییر شکل می دهد تا فرم دلخواه حاصل گردد.

آنچه بعد از جراحی بینی با آن روبرو خواهید شد، ورم بینی است که بسیار ناخوشایند است، اما نگران نباشید موقتی خواهد بود. تجربه جراح بینی تا حد زیادی می تواند در سرعت کاهش یافتن آن موثر واقع شود. رعایت توصیه های جراح بینی دراین امر به شما کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید، قضاوت در مورد نتیجه جراحی بینی را به بعد از فروکش کردن ورم واگذار کنید.

ورم بینی گوشتی بعد از جراحی

بینی های گوشتی چگونه تشخیص داده می شوند؟

  • در زیر پوست، بافت همبند زیادی قرار گرفته است.
  • غضروف پایینی کناری، قطور و بزرگ هستند.
  • بافت ارتجاعی غضروف، ضعیف می باشد.
  • غضروف جلوی بینی پهن و بزرگ است.
  • پوست سر بینی ضخیم و چرب می باشد.

جراحی بینی های گوشتی چگونه انجام می شود؟

کاسته شدن بافت یک ناحیه از بینی و افزوده شدن به ناحیه دیگر از مهم ترین اقداماتی است که در جراحی بینی گوشتی انجام می گردد. معمولا از غضروف تیغه بینی برای افزودن بافت استفاده می شود. احیانا اگر بیمار در تصادف غضروف تیغه بینی را از دست داده باشد، از غضروف گوش استفاده می شود. نگران بهم خوردن ظاهر گوش نباشید. نوک بینی با کاهش یا افزایش غضروف بینی جمع می شود. آنچه در این میان باعث زیبایی، دوام و کشش نوک بینی می شود، تقویت پایه بینی می باشد.

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی –  جراح پلاستیک بینی و صورت

عمل جراحی بینی – جراح بینی – جراحی بینی ترمیمی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات

0 0 آرا
Article Rating
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات