بهترین دکتر عمل بینی

بهترین دکتر عمل بینی

بهترین دکتر عمل بینی : جراحی بینی یا رینوپلاستی یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی است زیرا در طی این جراحی به طور کلی تمام ایرادات موجود در بینی برطرف می شود.

همانطور که گفته شد در طی جراحی زیبایی بینی ، ایرادات موجود در ظاهر و عملکرد بینی برطرف می شود و متقاضیان توقع دارند این امر به بهترین نحو ممکن انجام شود.

تمامی متقاضیانی که اقدام به رینوپلاستی می کنند شایعاتی که درباره جراحی بینی وجود دارد را شنیده اند.

تنگی تنفس ، خروپف ، کج شدن بینی ، افتادگی نوک بینی و نارضایتی از فرم بینی ، رایج ترین عوارضی هستند که در زمینه جراحی بینی شنیده می شود.

 

عدم بروز عوارض جراحی بینی به چه عاملی بستگی دارد؟

عوارض رینوپلاستی بستگی به سه فاکتور دارد:

  • رعایت اقدامات قبل از عمل بینی
  • میزان مهارت جراح بینی
  • رعایت مراقبت های بعد از عمل بینی

از بین سه فاکتور ذکر شده ، میزان مهارت جراح بینی مهم ترین نقش را در عدم بروز عوارض جراحی بینی دارد.

به طور معمول عوارض عمل بینی بر اثر آسیب به بافت های داخل بینی بروز می کنند و یک راینولوژیست خوب ، بینی را به گونه ای جراحی می کند که هیچ گونه آسیبی به بافت های داخلی نرسد.

انتخاب یک جراح بینی خوب چه روش هایی دارد ؟

  • جراحان بسیار زیادی در زمینه جراحی بینی فعالیت می کنند و همین امر متقاضیان را هنگام انتخاب جراح بینی سردرگم می کند.
  • برخی از جراحان بینی در انجام جراحی بینی طبیعی مهارت بیشتری دارند ، برخی از جراحان بینی از روش بسته برای رینوپلاستی استفاده می کنند و برخی از جراحان بینی نیز مخالف جراحی بینی فانتزی هستند و غیره.
  • در نتیجه جراحان بینی نیز با یکدیگر متفاوت هستند و بیمار باید جراح بینی را انتخاب کند که بتواند بینی را به فرم دلخواه بیمار جراحی کند.
  • برای انتخاب بهترین دکتر عمل بینی در ابتدا لیستی از جراحان بینی که مورد قبولتان هستند تهیه کنید ، برای اینکار می توانید با افرادی که رینوپلاستی انجام داده اند مشورت کنید یا در مرورگرهای اینترنتی جستجو کنید.
  • پس از تهیه لیستی از نام جراحان بینی ، با مراجعه به مطب یا صفحات مجازی چون اینستاگرام ، نمونه کارهای جراح بینی را مشاهده نمایید و در نهایت جراح بینی را انتخاب نمایید که نمونه کارهایش مورد پسندتان است.

 

بهترین دکتر عمل بینی

بهترین دکتر عمل بینی چه ویژگی هایی دارد؟

  1. داشتن مهارت و مدرک تخصصی در زمینه رینوپلاستی ، مهم ترین ویژگی یک جراح بینی خوب است ولی تخصص به تنهایی کفایت نمی کند و جراح بینی باید از برخورد مناسبی نیز برخوردار باشد.
  2. برخی از متقاضیان به دلیل ترس یا نوع بینی شان سوالات بسیاری دارند که جراح بینی باید به تمامی آن ها پاسخ دهد.
  3. در نتیجه علاوه بر مهارت ، جراح بینی باید صبور و خوش برخورد نیز باشد.

هزینه عمل بینی

رینوپلاستی هزینه های متغیری دارد زیرا ساختار بینی هر فرد متفاوت است  و جراح بینی برای تعیین هزینه رینوپلاستی ، نوع بینی فرد را نیز در نظر می گیرد.

برای مطلع شدن از هزینه عمل زیبایی بینی ، بهترین راه مراجعه حضوری به مطب جراح بینی می باشد.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات