جراحی بینی عروسکی

جراحی بینی عروسکی

یکی از شایع ترین عمل های زیبایی  بین افراد جامعه جراحی زیبایی بینی می باشد، که در حال حاضر تعداد کمتری از مراجعین به پزشکان جراح بینی متقاضی جراحی بینی عروسکی است.

بینی دو نقش مهم و اساسی دارد که اولین و مهمترین نقش آن، عملکرد تنفسی و دومین نقش هم  زیبایی است، اندازه و فرم بینی نقش بسیار زیادی در زیبایی صورت دارد.

بینی عروسکی

بر اساس علم زیباشناسی زاویه بین لب و بینی حداقل 90 درجه است که در این حالت فرم بینی طبیعی می باشد و هرچه این زاویه به 105 درجه نزدیک شود، فرم بینی عروسکی تر به حساب می آید و تفاوت بینی عروسکی و طبیعی در همین زاویه است.

زاویه بین بینی ولب ( نازولبیال )

زاویه بین بینی و لب در خانم ها 95 تا 105 درجه و در آقایان 90تا 95 درجه است.

اگر جراح بینی در حین عمل زاویه بینی و لب را به 90 درجه برساند، ظاهر بینی طبیعی می شود ولی اگر زاویه بین بینی ولب به 105 درجه نزدیک باشد بینی از حالت طبیعی خارج شده و در اصطلاح بینی فانتزی می شود.

سایز بینی

اگر بینی کمی کوچک شود بینی حالت ساده به خود می گیرد. اگر بینی مقدار بیشتری کوچک شود بینی عروسکی و فانتزی خواهد شد، اما درصورتی که  سایز بینی بیش از حد کوچک شود بینی از حالت استاندارد زیبایی خارج می شود.

جراحی بینی بدون خروپف و تنفس صدا دار

بیشتر افراد این مسئله مهم را از خاطر می برند که عروسکی کردن بیش از حد بینی باعث ازبین رفتن قسمتی از راه تنفسی شخص می شود و این موضوع باعث خرخر درهنگام خواب، گرفتگی بینی و تنفس صدا دار میشود.

جراحی بینی عروسکی

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی فقط برای افرادی مناسب است که سایز بینی شان نسبت به صورت شان بزرگ تر است و همین طور قابل ذکر است که جراحی بینی عروسکی حد و حدودی دارد و درصورتی که بیش از حد کوچک شود، باعث می شود تا تناسب میان اعضای چهره از بین برود.

بهترین جراحان بینی عروسکی

دکتر بهزاد شهرجردی یکی از بهترین ومجرب ترین جراح بینی  در زمینه جراحی بینی فانتزی و در اصطلاح رینوپلاستی هستند که  چند نمونه ازعکس بینی فانتزی بعد از عمل ایشان در گالری تصاویر سایت موجود است.

ویژگی جراحی بینی عروسکی

  • بالا بردن نوک بینی درجراحی بینی ( رینوپلاستی ): در این روش نوک بینی به سمت بالا کشیده می شود.
  • برجسته کردن بینی ( بینی سرسره ای ) : دراین روش پل بینی را صاف می کنند و با یک برش داخلی بینی را برجسته می کنند.
  • نوک زاویه دار : نوک بینی عروسکی بارزترین نقطه جراحی زیبایی بینی در مقابل سایر جراحی های  رینوپلاستی است. دراین نوع جراحی، پل بینی را به نوک بینی متصل می کنند.
  • پل بینی طبیعی : دراین نوع جراحی  محل پل بینی  دروسط پیشانی و مرکز کل صورت است .

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی –  جراح پلاستیک بینی و صورت

عمل جراحی بینی – جراح بینی – جراحی بینی ترمیمی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات