جراحی بینی گوشتی با لیزر

جراحی بینی گوشتی با لیزر

جراحی بینی گوشتی با لیزر : افرادی که داوطلب جراحی بینی هستند به دنبال راهی برای جراحی بینی بدون بیهوشی یا عمل بینی بدون جراحی هستند و در سایت های پزشکی با جراحی بینی با لیزر روبرو خواهند شد.

جراحی بینی به طور کلی با لیزر صحت نداشته و بیان آن جنبه تبلیغاتی دارد و باید متذکر شد که لیزر قادر به تغییرات استئوتومی و جابه جایی استخوان و غضروف بینی نمی باشد.

جراحی زیبایی بینی با لیزر صحت علمی ندارد و مورد تایید جراحان بینی نمی باشد.

به طور کلی عمل بینی بدون جراحی امکان پذیر نمی باشد.

کاربرد لیزر در جراحی بینی

برطرف کردن مشکلات سطحی پوست از قبیل :

  • کک و مک
  • آکنه
  • جوش

جراحی بینی گوشتی با لیزر

عمل بيني هاي گوشتي

مشخصه بینی های گوشتی داشتن پوست ضخیم دارای غدد فعال چربی در نوک بینی و بافت و غضروف ضعیف و در عین حال شکل ظاهری آن در نوک بینی حالت پهن و افتاده ای دارد.

عمل بيني هاي گوشتي از آن دسته از جراحی بینی های پیچیده می باشد که نیاز به مهارت و تجربه جراح بینی دارد که با انتخاب جراح بینی خوب می توان نتایج مطلوب و مورد رضایتی را رقم زد.

افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند با مشاهده موضوعی در مورد جراحی بینی گوشتی با لیزر به دنبال چقدر صحت داشتن این موضوع هستند.

افراد ممکن است گمان کنند که پوست ضخیم بینی با لیزر قابل تغییر است و می توان با لیزر حجم پوست بینی را کم کرد یا به اصلاح گمان کنند کوچک کردن بینی با لیزر امکان پذیر است، اما همانطور که در بالا گفته شد جراحی بینی چه در بینی استخوانی و چه در بینی گوشتی با لیزر قابل انجام نیست.

بینی های گوشتی به دلیل چرب بودن بیشتر مستعد آکنه و جوش هستند و مشکلات سطحی پوست بینی با لیزر برطرف خواهد شد و به جز برطرف کردن مشکلات سطحی پوست هیچگونه کاربرد دیگری در جراحی بینی گوشتی نخواهد داشت.

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی –  جراح پلاستیک بینی و صورت

( عمل جراحی بینی – جراح بینی – جراحی بینی ترمیمی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات