عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی دارای نتایج مطلوب و موفقی خواهد بود و با برداشتن برآمدگی روی بینی که مشخصه بینی استخوانی است ظاهری زیبا را با حفظ عملکرد طبیعی بینی برای فرد ایجاد می کند.

اگر بینی ساختمان هرمی شکل و دارای غضروف و استخوان محکم و پوست نازک را دارا باشد این نوع بینی را بینی استخوانی می توان نامید.

به طور کلی بینی براساس ساختار و نوع پوست به دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم می شود.

نحوه عمل بینی استخوانی

 جراح بینی با ایجاد برشی با توجه به روش باز یا بسته جراحی بینی که توسط جراح بینی تعیین می گردد، انجام می شود و با جدا کردن پوست بینی از استخوان و ساختار بینی، جراح بینی تغییرات لازم را روی بینی فرد اعمال خواهد کرد و پس از پایان جراحی بینی، پوست را روی استخوان قرار داده وبخیه زده می شود و با  قرار دادن اسپیلینت پانسمان می گردد.

عمل بینی استخوانی

ویژگی عمل بینی استخوانی

بینی های استخوانی معمولا در بالای پل تیغه بینی برآمدگی یا قوز که دارای ابعاد مختلفی می باشد وجود دارد و متداولترین علت انجام عمل بینی استخوانی برداشتن پل بینی می باشد.

بینی استخوانی موجب عدم تناسب و عدم زیبایی چهره فرد خواهد شد.

عمل بینی استخوانی نتایج موفق تری را به همراه دارد به دلیل ساختار این نوع از بینی که ضخامت پوستی کمتری و انعطاف پذیری بالایی را دارا می باشد و جراح بینی دستش برای ایجاد تراش استخوان و غضروف بازتر است.

نتیجه عمل بینی استخوانی به علت نازک بودن پوست جزئیات و استخوان بینی تاحد زیادی قابل مشاهده خواهد بود.

این نکته را باید متذکر شد که نتیجه جراحی بینی در افراد مختلف یکسان نمی باشد و هرچه بینی استخوانی تر باشد نتیجه گیری بهتر و مطلوب تری را به همراه خواهد داشت.

انتخاب جراح بینی خوب

از مهمترین و ابتدایی ترین مراحل جراحی بینی انتخاب جراح بینی خوب است به این دلیل که نقش بسزایی در نتیجه جراحی خواهد داشت. جراح بینی خوب با توجه به نوع بینی استخوانی یا جراحی بینی گوشتی مهارت ویژه و تجارب قابل توجهی داشته باشد تا نتایج درخشان و موفقیت آمیزی را برای فرد به ارمغان بیاورد.

هزینه عمل بینی استخوانی

هزینه عمل بینی استخوانی با توجه به نوع بینی و تغییراتی که باید اعمال شود و تجارب جراح بینی در افراد مختلف متفاوت می باشد و در اولین جلسه مشاوره با مورد بررسی قرار دادن بینی، جراح بینی هزینه عمل بینی استخوانی را به فرد اعلام خواهد کرد.

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی –  جراح پلاستیک بینی و صورت

عمل جراحی بینی – جراح بینی – جراحی بینی ترمیمی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر بهزاد شهرجردی

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

نظرات